top of page

5tech FAQ

Veelgestelde vragen. Als uw vraag niet hier staat, neem dan contact op met ons.

5tech is een ICT-dienstverlener die een breed scala aan diensten aanbiedt om organisaties te helpen met hun technologische behoeften. Enkele van de belangrijkste diensten van 5tech zijn:

Volledig ICT-beheer: 5tech kan alle aspecten van uw IT-infrastructuur beheren, waardoor u zich kunt concentreren op uw kernactiviteiten.

Ondersteuning van ICT-afdelingen: 5tech kan ICT-afdelingen van grotere organisaties ondersteunen bij het leveren van licenties, hardware, en bij het monitoren en beveiligen van werkplekken en (virtuele) machines.

Wat doet 5tech precies?

1

5tech kan elke organisatie ondersteunen die ICT-diensten nodig heeft, ongeacht de grootte van het bedrijf. Onze diensten zijn afgestemd op uw specifieke behoeften en budget.

Welke soorten bedrijven kunnen gebruik maken van de diensten van 5tech?

2

Bij 5tech geloven we dat alleen het beste goed genoeg is voor u. We streven ernaar de beste te zijn en bieden alleen de beste producten en diensten aan. Daarnaast bieden wij ondersteuning met persoonlijke aandacht en oplossingen op maat.

Wat maakt 5tech beter dan andere IT-servicebedrijven?

4

5tech is in staat om met u mee te groeien en kan de IT-ondersteuning bieden die u nodig heeft naarmate uw bedrijf groeit. Onze diensten zijn schaalbaar en afgestemd op uw specifieke behoeften.

Wat gebeurt er als mijn bedrijf groeit en ik meer IT-ondersteuning nodig heb?

5

De kosten van onze diensten zijn afhankelijk van uw specifieke behoeften en budget. Neem contact met ons op voor een gedetailleerde offerte.

Wat zijn de kosten van de diensten van 5tech?

6

U kunt contact met ons opnemen via info@5tech.nl; We zullen dan uw behoeften bespreken en een aangepast serviceplan voor u opstellen.

Welke stappen moet ik ondernemen om te beginnen met de diensten van 5tech?

7

U kunt onze klantenservice per email bereiken via info@5tech.nl of telefonisch op +31(0)10 600 4500. Wij zijn toegankelijk en bereikbaar voor hulp wanneer dat nodig is

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice van 5tech?

8

Klanten met een servicecontract krijgen onze contactgegevens om buiten kantooruren te bellen als er een (ICT) noodgeval is.

Wat gebeurt er als ik buiten kantooruren hulp nodig heb?

9

We bieden een breed scala aan licenties, waaronder Microsoft 365. De volledige lijst is beschikbaar voor onze klanten.

Biedt 5tech ondersteuning voor specifieke softwarelicenties?

10

5tech biedt cloud migratiediensten aan. Het migratieproces wordt op maat gemaakt naar de behoeften van de klant. We proberen altijd een manier te vinden om de migratie zo soepel mogelijk te laten verlopen met de minste verstoring in de productiviteit.

Kan 5tech helpen bij de overgang naar de cloud?

11

5tech ondersteunt ICT-afdelingen over heel Nederland op afstand. Ons servicegebieden voor diensten op locatie zijn Zuid-Holland en Utrecht

Wat is het bereik van 5tech's diensten?

12

bottom of page